Monday, October 17, 2011

MOOD ; - teruk melampau.

Rase mcm betul tapi sebenarnye salah


Mule2 skali aku nak ckp yg aku ni memang lah BOD** sb boleh pecaye yg ade cinte akan wujud kat dunie maya(facebook), aku memang bebal sb boleh pecaye yg cerite dalam filem boleh jadi kat dunie nyate, aku igt semua orang ade pemikiran yg same dgn aku, last2 skali aku sendiri yg kecewa dan kecewa yg nampak sgt aku ni BOD**. Tu satu hal, satu hal lagi kt tempat keje aku plak, aku igt aku ni bole handle sume hal, tapi rupenye aku silap, kadang2 aku fikir balik, rupenye aku memang ade kelemahan, dan aku igt aku bole tangani dgn mudah, rupenye tidak sama skali, aku tgk org lain dgn selambe ''communicate'' dgn manager dgn ramah tapi aku ''still'' macam org bodoh yg tak tau ape2 .. Time balik keje plak, abg aku dah ''sound'' pasal lesen aku, suruh kesian kan kat bapak aku yg tiap2 malam amik aku dari jauh, tapi aku nak buat mcm mane, bukan aku nak sume ni jadik. Aku sebenarnye keliru, ape masalah aku yg sebenar, aku selalu igt yg aku ni handal dalam sume hal, aku yakin aku tau sume yg org tak tau, mungkin sikap terlalu optimis ni lah yg memakan diri aku sendiri, aku sendiri pening, tapi aku tak boleh terus macam nih, aku kene ''relax'' dan fikir care ape yg sesuai tuk tangani masalah aku ni, aku harap sume nye okke2 je .. -Raateo

No comments:

Post a Comment