Monday, October 17, 2011

Hari yg masih same

Bangun pagi bukak ''Facebook''


Inilah keje aku tiap2 pagi semenjak aku dapat beli laptop sendiri, lagi ''wifi'' dah terpasang dgn indah, ape lagihh .. makin mnjadi2 lah, tapi aku bukan bukak semate2 nak ''open facebook'' je, byk lagi bende yg akan aku bukak kalau terlintas seperti ''blog'' aku nih. Hehe aku tak pasti lah mane yg lagi bagus, mase aku tak de laptop atau pun lepas dpt laptop, aku rase cam okke gak aku ade laptop nih, tapi kadang2 rase cam tak berbaloi plak aku beli. HAHA celaru plak dahhh .. sebenanye aku ade impian tau, aku nak bukak ''business'' photography'' sendiri, dan membeli laptop nih adalah langkah petame untuk mencari informasi atau ''stuff2'' yg aku perlu kan untuk memulakan ''business'' nih. Skarang nih keghairahan aku dah mule berubah, aku dah mule fikir macam mane aku nak habis kan bayar laptop ni dan beli kamera tuk '' business'' aku nih, aku tak pasti ni angan2 je ke atau aku memang siries, tapi nak tgk kepade situasi memang la susah, tapi orang kate ''nak seribu daye, tak nak seribu dalih'', Haa kene igt tu, so aku kene fikir byk sikit, kemane dgn ''apply'' study aku lagi, duit tuk ''study lagi. Masalah yg aku paling geram skali kat sini pasal lesen ni lah, GERAM tahap bape pun aku tak tau lah, 4kali der aku amik, 4kali dpt markah 41, bebal betul la aku nih, dah bace pun tak boleh nak ''handle'' lagi, ape2 pun aku kene kuat sb byk hari lagu tuk aku jalani, selamat untuk semua! - Raateo

No comments:

Post a Comment