Friday, October 21, 2011

Alhamdulillahh hari ni lancar

Ade hikmah rupenye ..

Sebenarnyekan smalam aku baru je kene saman dgn polis dalam sekatan jalan raye, punye lah prasaan bercampur2 mase tu, marah ade, penat ade, last2 skali aku rase bersyukur plak sb baru 'first' kene saman, so sekurangnye pengalaman tu ade lahh, tapi tu lah fikir nak 'payback' saman tu, aduyaii senak! Hehe Tak pelah, lagi pun mule2 mase aku nak bawak motor tanpa lesen aku dah nekad sendiri nak redah je 'even' ade 'roadblock', so kite langgar je! Hehe. Tapi yg paling gempak sgt hari bukan aku kene saman, tapi aku dah LULUS ujian undang2! kali ke5. Hehe tapi lantak lah janji lulus, punye lah bersyukur sampai aku bace Al-fatihah 3kali mase kat bilik tu, Alhamdulillahh .. mungkin berkat aku pegi sorang sb sebelum ni aku 'tension' skit sb bapak aku hantar, time tu memang la 'presure' gile, mane dgn bebel die lagi, mane dgn ujian tu lagi, serabut! ape2 pun skang aku dah lulus, so bersyukur lah sgt2 an.
                  'Happy' aku tak sampai situ je, mase balik dari ujian tu, aku terserempak lah dgn 'member' lame, so ape lagihh 'hangout' trus dgn diorang, makan dekat KFC kejap then trus je pegi karaoke sampai 3jam, tapi memang lah puas hati sb memang 'happy' gile, tapi last skali aku fikir balik, rupenye ade hikmah aku kene saman, dpt gak balasan baik dari ALLAH, syukur ALHAMDULILLAH .. so sampai sini je ah tuk hari ni, dah pukul 2 gak aku update blog nih, okke Bye!;D 
Eh! kejap ehh sebenarnye aku baru je jumpe video animasi kegemaran aku mase kecik2 dulu, siap dengan lagu  'soundtrack' lagi, so kalau korang nak dengar ,aku post kan 'link' nye, nt korang pandai2 lah :D 


No comments:

Post a Comment