Sunday, October 23, 2011

Masak!

Bayar itu bayar ini, habis kering.


Haihh peningnye nak fikir cukup tak gaji aku bulan depan, plan bukan main banyak lagihh. Sume nye berpunce dari kene saman lah ni, tak bole blah la!, 3rat melayang gitu je, tapi tak pee aku kene relax derr nak kecoh2 nak kemane, nasib undang2 komp. aku dah lepas, kalau tak lagi parah la jawab nyee, mintak2 lah bil saman tak banyak, aku dah tak tau ni bape yg aku kene.
  Ape2 pun Alhamdulillahh .. sekurangnye aku dapat pengalaman dan tau macam mane nak handle bile kene saman, bape patut kene bayar, bayar kat mane, macam mane nak bayar, bayangkan lah kalau aku tak kene saman, bile mase plak aku nak amik tau pasal bende ni sume. 
Ape yang pasti, setiap yg jadi kat aku mesti ade hikmah dan balasannye yg tersendiri, mungkin aku ade buat dose, atau aku ade buat pahale, sume tu menjadi punce kepade ape yg telah berlaku, yg penting aku kene relax .. buat cam biase, dan teruskan sume yg telah dirancang, semoge diizinkan ALLAH. Amin .. - Raateo

No comments:

Post a Comment