Tuesday, September 13, 2011

Harap-harap aku mampu

                             


Cume selesa dengar

Pagi2 bute ni tak tau buat ape so aku post la bende2 yg terlintas kat fikiran aku ni, salah satu nye adalah lagu Westlife - safe, lagu ni tak lah sedap sangat, kat youtube yg 'view' video ni pun cume bape orang sangat, dah sah2 lagu ni tak de tarikan. Tapi sb ape ye aku post lagu kat blog aku .. sebenar nye aku teringat lagu ni kepada 'family' aku, name lagu ni kan " Safe " maksudnye " Selamat ", memandangkan aku tak de "GF " so aku " discribe " tuk family aku la, lagi pun family aku lagi penting, aku ade bace lirik lagu die kat internet, ade satu 'part' tu aku ter'touching' bile dengar, bunyi die cam ni ha, " if you lost your way, i will keep you safe, well open up all your world inside so you come alive tonight. "
     Tapi tu lah, semangat nak bagi family aku 'hppy' tu ade, cume kadang-kadang aku tak 'sure' aku mampu ke tak. Ape pun terus terang aku cakap, aku sanggup mati tuk biar family aku 'hppy', bukan tuk family aku je, agama aku, negare, bakal wife aku nt dan semua orang, semua tu akan aku pasti semua nye selamat. Aku lebih sanggup bersedih sorang-sorang daripada diorang menangis. Aku harap aku mampu, itu je.

No comments:

Post a Comment