Monday, September 12, 2011

Ape je lah janji halal boleh hidup. HAHA

                       Emm pagi2 bute ni aku tak tau lah ape yg aku buat, sebenarnye aku baru je dapat NOTEBOOK baru yg aku beli kat Lionmas. Harge dieee macam anak orang kaye, mahal melampau, tapi memang puas hati sb mase aku akan terluang menginspirasikan semua idea yg aku fikirkan sebelum ni.
        Aku nak buat satu " business photography ", ideanye bagi aku memang lah terbaikk, aku rase belum ade lagi orang buat " business " ni, bunyi macam biase dengar, tapi kalau aku bagi tau detail memang lah menarik. Cume kadang2 kite kalau nak menuju kejayaan memang lah banyak dugaan dan cabaran, kalau macam aku ni, satu bende je yg aku tk mampu miliki tapi barang ni memang penting sangat tuk melaksanakan " business " ni. Nak tau tak ape bende tu ? cube teke, anda hanya ada 60 saat. HAHA kalau nak tau bende tu adalah kamera DSLR, aku tak mampu nak beli, tapi dengan akal yg tuhan bagi tetibe aku dapat satu idea, cari partner yg ade kamera DSLR ni tuk join " business " ni, HAHA pandai tk ? tapi belum jadi lagi plan nye, so same2 lah kite doakan ye!

No comments:

Post a Comment