Thursday, September 8, 2011

Syok sendiri!

Aku ni lain ke pelik ha ? HAHA


  Kalau korang ade bukak aku punye blog first skali korang mesti ade dengar satu lagu, lagu nye tk lah pelik tapi bagi aku memang lah terbaikk lagu die kan, aku bukan nak cakap bukan2 tapi kalau korang nak tau umur aku ni baru 18 tahun, tapi lagu yg korang dengar lagu ala2 jazz yg budak2 skarang mane layan, maklum lah aku budak kampung, kalau aku bagi dengar lagu ni kat budak2 baye aku mau tak terbahak diorang, tapi tu lah.
  Sebenarnye aku bukan nak cakap pasal lagu yg aku letak kat blog aku ni, aku pun bukan nak belagak macam aku ni bagus, tapi kekadang aku kesian tengok diorang ni yg pemikiran diorang belum berubah, diorang fikir yg aku ni pelik dengar lagu mcm ni, sebenarnye care diorang ni yg dah tertinggal, tapi diorang masih merasakan yg itu adalah paling terbaik untuk fiorang sedang kan banyak lagi bende yg menanti diorang kat luar dari pemikiran diorang termasuk lah aku, so ape2 pun kite redah je! HAHA hidup bukan selalu happy jadi kalau korang happy kite langgar je same2 okke? HAHA merapu dahhh.


  Wehh kalau korang nak dengar lagu yg aku selalu dengar korang pegi je kat link yg aku nak hantar jap lagi. korang nak hine ke nak hamun ke suke hati korang lahh yg penting bagi respon kat blog aku okke ? aku nak berambuss. BYE! :D 


Lastfm (we mixed all music here) - Raateo lastfm

No comments:

Post a Comment